Оплата та доставка
Felicita.zp.ua – Кращий магазин квітів у Запоріжжі з власною кур'єрською службою, яка гарантує доставку квітів і подарунків вчасно і в належному вигляді.
Стирайте межі та долайте відстані разом з нами!
Ми здійснюємо доставку квітів 365 днів на рік, включаючи свята та вихідні.
Ми з радістю здійснимо доставку за Вас і гарантуємо якість наших послуг!
Оплата
Доставка
Ми здійснюємо доставку по м. Запоріжжю протягом 3 годин після оплати замовлення. Швидше можливо! За більш детальною інформацією звертайтеся до наших менеджерів. Винятком можуть бути складні композиції або кошики, для створення яких може знадобитися трохи більше часу (найближчий час доставки вказано на сторінці кожного товару). Доставка можлива на домашню адресу, на роботу, в готель, ресторан. Також можлива доставка без адреси - за попереднім дзвінком одержувачу.
Детальніше дивіться інформацію на сайті, обравши потрібний регіон доставки, або уточнюйте у нашого менеджера.
Оскільки кошик з квітами та фруктами – швидкопсувний продукт, компанія залишає за собою право змінювати склад і зовнішній вигляд товару на 20 – 25% зі збереженням загального вигляду та вартості комплектуючих.
Доставка замовлень здійснюється у зручний для Вас час. Час можна вибрати в кошику при замовленні. Доставка може здійснюватися в денний час (08:00 – 20:00) або в робочий час (10:00 – 17:00), а також у більш короткі проміжки часу (09:00 – 12:00, 12:00 – 15:00, 15:00 – 18:00, 18:00 – 21:00). Ранковий (06:00 – 08:00) та вечірній (20:00 – 22:00) час оплачується додатково. Поставки на сьогодні приймаються до 19 години. У цей день. Для швидкої доставки замовлення в день його знаходження рекомендуємо оплатити якнайшвидше (бажаємо робити замовлення до обіду). Якщо оплата надійшла занадто пізно (вечір часу вашого одержувача), нам доведеться перенести доставку вашого замовлення на наступний день.
Відправлення вранці (06:00 – 8:00) приймаються до 17:00 попереднього дня. Якщо ви оплатили замовлення після 18 год. і доставку потрібно здійснити наступного дня рано вранці, такі доставки можна перенести на більш пізній час за погодженням із замовником. Доставка по області здійснюється вдень і недоступна ввечері (19:00 – 23:00).
Звертаємо Вашу увагу, що у разі відсутності одержувача за вказаною адресою та у вказаний час, після 15-хвилинного очікування, кур’єр має право передати замовлення надійній особі (родичу, сусіду, портьє, портьє та ін., якщо кур'єр вважає за можливе!) Якщо ми не змогли зв'язатися з вами для отримання додаткової інформації про доставку і неможливо було б передати букет комусь за адресою - букет буде повернено кур'єром в офіс для уточнення ситуація. Повторна доставка замовлення вимагає додаткової оплати. Якщо замовник відмовляється від повторної доставки, вартість замовлення не повертається, оскільки компанія понесла витрати.
Доставка у свята
Щоб забезпечити своєчасну доставку замовлення у святкові дні 14 лютого або 8 березня, краще оформляти замовлення заздалегідь.
Наші менеджери працюють цілодобово і готові відповісти на всі ваші запитання. Ви можете зв'язатися з нами по телефону, електронною поштою або в онлайн-чаті.
У зв'язку зі святковою завантаженістю доставка здійснюється в наступні тимчасові проміжки:
У зв'язку з навантаженням доставка замовлень у святковий день здійснюється в наступні часові проміжки: Ранок - 7:00-9:00, День - 9:00-18:00 Вечір -18:00-22:00 за попереднім телефонним дзвінком на тел. ваш одержувач. (Ми розуміємо важливість збереження сюрпризу, тому ніколи не повідомляємо, що саме буде доставлено. Як правило, мова йде про доставку посилки або рекомендованого листа. Будьте впевнені, що ваш одержувач отримає подарунок з максимумом позитивних емоцій! ) Ми намагаємося врахувати всі ваші побажання щодо термінів доставки, але, на жаль, через святкову завантаженість не завжди можемо гарантувати 100% виконання.
Звертаємо Вашу увагу, що у разі відсутності Вашого одержувача за адресою у вказаний час, після 15-хвилинного очікування, доставка має право передати замовлення надійній особі (родич, сусід, портьє, вантажник тощо), якщо було б зручно!) Якщо ми не зможемо зв'язатися з вами для отримання додаткової інформації про доставку (ви не відповідатимете на наші дзвінки чи електронні листи) і ми не зможемо передати букет вашого одержувача комусь іншому - букет буде повернено кур'єром в офіс, і ми чекатимемо від вас додаткової інформації. Повторна доставка замовлення вимагає додаткової оплати.
Ласкаво просимо до попередніх замовлень!