Основні положення
1. Момент укладання цієї Угоди вважається моментом, коли Клієнт підтверджує, в полі "Будь ласка, позначте це, щоб підтвердити, що ви ознайомилися та погоджуєтеся з тим, що ваше замовлення буде виконано відповідно до умов обслуговування компанії", в формі оформлення замовлення. Фактичне використання послуг Компанії Клієнтом також служить свідченням прийняття Клієнтом умов цієї публічної Угоди.
Прийом замовлень
2.1. Замовлення приймаються через веб-сайт Felicita.zp.ua або за допомогою будь-якого іншого засобу зв'язку з тих, що надаються на сайті. Вся інформація (ціни, асортимент тощо) є актуальною та постійно підтримується.
2.2. Замовлення вважається правильно та повністю оформленим, якщо Клієнтом надана повна інформація щодо Одержувача замовлення, а також правильно вказані контактні дані Клієнта (тобто заповнені всі обов'язкові поля при оформленні замовлення).
2.3. Правильно та повністю оформлене замовлення Клієнта приймається до обробки, виконання та доставки лише після отримання від Клієнта 100% передоплати вартості такого замовлення.
2.3.1. У разі, якщо за 3 години до моменту доставки замовлення, за цим замовленням не було внесено повну передоплату, це замовлення підлягає анулюванню або перенесенню на інший час за погодженням з Клієнтом. Якщо в цьому випадку Компанія не змогла зв'язатися з Клієнтом при відсутності вини Компанії (рівно як і бездіяльності), замовлення підлягає анулюванню без погодження з Клієнтом. У разі надходження лише часткової оплати - виконання замовлення призупиняється до моменту отримання повної оплати за замовлення.
2.3.2. У випадку, якщо у Клієнта склалася така ситуація, що він не може або з якихось причин не встигає здійснити передоплату - можливість та порядок виконання замовлення обговорюється з менеджером на індивідуальній основі.
2.4. Наявність контактного номера телефону одержувача є обов'язковою умовою прийняття, обробки та виконання замовлення. Працівник Компанії зв'яжеться з ним лише у випадку крайньої необхідності (якщо в формі замовлення Клієнтом не було вказано протилежне).
2.5. Живі квіти обов'язково мають входити до складу замовлення. Замовлення, які не містять квіткової продукції (відрізані живі та кімнатні квіти), не приймаються, а помилково прийняті підлягають анулюванню (з поверненням коштів, якщо замовлення було сплачене). В окремих випадках виконання замовлень, які не містять квіткової продукції, можливо тільки за попередньою згодою з менеджером.
2.6. Повністю оформлене та прийняте до виконання замовлення вважається замовленням зі статусом "оплачено".
Обробка замовлень
3.1. Кожному замовленню присвоюється певний статус, який свідчить про те, на якому етапі оформлення або виконання знаходиться замовлення в даний момент часу.
3.2. Статуси замовлень змінюються в робочий час. Наприклад, якщо час доставки замовлення 21:00, 21 жовтня 2020 року, статус замовлення Клієнт може уточнити 22 жовтня 2020 року з 8:00. У зв'язку з великою завантаженістю, статуси замовлень на 14 лютого і 8 березня змінюються протягом 48 годин з моменту встановленої дати його виконання.
3.3. Пряма комплектація замовлення виконується за кілька годин до зазначеного Клієнтом часу доставки, якщо замовлення було повністю оформлено, оплачено і взято до роботи (див. п. 2.6).
3.4. Клієнт може змінювати будь-яку інформаційну частину замовлення до моменту підготовки замовлення (див. п.3.3) за погодженням з Компанією. Зміни в замовленні вважаються погодженими після письмового підтвердження з боку Компанії.
3.5. Виконання замовлення може бути призупинено, якщо Клієнт вказав неповну, некоректну або невірну інформацію про Одержувача. Замовлення буде передано на обробку після перегляду цих даних у робочий час компанії.
Виконання/доставка замовлень
4.1. Доставка квітів і подарунків здійснюється по всій території України.
4.2. Доставка квітів здійснюється в будь-яке, вказане Клієнтом, місце: до дому, в ресторан, кафе, лікарню тощо.
4.3. Доставка квітів виконується за часовими інтервалами (див. п.4.4) з 08:00 до 20:00, щоденно.
4.4. Замовлення доставляються за часовими інтервалами. Мінімальна тривалість інтервалу - 1 година. Замовлення на доставку квітів може бути виконане не раніше, ніж через 3 години з моменту повного оформлення замовлення. Замовлення "на сьогодні" приймаються лише в робочий час.
4.5. У випадку, якщо на момент прибуття кур'єра (вказаний Клієнтом або Одержувачем час) Одержувач був відсутній, кур'єр передає замовлення родичам або сусідам (друзям, знайомим, які живуть поруч тощо) з метою подальшої його доставки Одержувачеві.
4.6. У випадку, якщо після приїзду кур'єра виявилося, що адресні дані, надані Клієнтом, є неправдивими (помилка в номері будинку або квартири, вулиці, якщо Одержувач не проживав або вже не проживає за вказаною адресою), замовлення вважається виконаним коректно і повністю. Можлива доставка замовлення за новою адресою в тому ж місті за додаткову плату. У випадку відмови Клієнта від доставки замовлення за новою адресою, оплата за замовлення не повертається.
4.7. Компанія залишає за собою право зв'язатися з отримувачем у разі нагальної потреби.
Якщо замовлення було виконано не повністю або частково з вини Компанії, Клієнт має право вимагати компенсації, або його може бути виконано у найближчий можливий час за погодженням з Клієнтом. Сума компенсації не може перевищувати вартість замовлення.
Компанія відмовляється від відповідальності за можливий прямий або непрямий збиток/шкоду (включаючи моральний), яка може бути завдана внаслідок виконання замовлення Клієнта (алергія на квіти або продукти харчування (у випадку їх присутності у замовленні) у Одержувача, сварка Клієнта з Одержувачем через замовлення або його особливості тощо).
Компанія не несе відповідальності перед Клієнтом (платником), якщо платіжний сервіс, за допомогою якого Клієнт оплачує замовлення, порушує умови договору або встановлює додаткові комісії.
Угода між Клієнтом і Компанією діє з моменту її укладення до моменту виконання послуги. Моментом виконання послуги вважається момент вручення замовлених Клієнтом товарів Одержувачу.
Під час своєї роботи Компанія керується Політикою повернення, Політикою конфіденційності, Політикою якості, які є невід'ємною частиною даної Угоди.
Компанія залишає за собою право змінювати будь-яку інформацію, розміщену на сайті, без попереднього попередження, і ця інформація набуває чинності з моменту її публікації на відповідній сторінці сайту.