Наша компанія Felicita Flowers надає послуги доставки квітів у Запоріжжі та прилеглих районах. Ми спеціалізуємось на створенні красивих та елегантних букетів, які підійдуть для будь-якої нагоди: весілля, ювілеї, Різдвяних свят або просто, щоб порадувати близьких. Ми гарантуємо свіжість наших квітів та швидку доставку у вказане місце.
Замовити квіти on-line
Наша служба доставки квітів пропонує зручний спосіб замовлення квітів у Запоріжжі - on-line. Ви можете вибрати букет із нашого каталогу на сайті та оформити замовлення у декілька кліків. Також ми маємо можливість створення індивідуальних букетів та композицій з урахуванням ваших побажань та уподобань.
Доставка квітів у день замовлення
Наша компанія Felicita Flowers гарантує доставку квітів у Запоріжжі в той самий день, коли ви оформите замовлення. Ми цінуємо ваш час та намагаємося виконати всі замовлення в найкоротші терміни. При цьому, ми не забуваємо про якість доставки, тому всі наші букети упаковуються таким чином, щоб зберегти свіжість квітів.
Felicita Flowers - великий вибір, завжди свіжі квіти
Ми пропонуємо великий вибір квітів та букетів на будь-який смак та бюджет. У нашому асортименті ви знайдете класичні троянди, тюльпани, лілії, гербери та багато інших видів квітів. Всі наші квіти завжди свіжі та якісні, тому ви можете бути впевнені в красі та тривалості вашого букету.
Мобільний додаток
У нас є зручний мобільний додаток, який дозволяє замовляти квіти на ходу. З його допомогою ви можете вибрати букет, вказати адресу доставки, вибрати час та оформити замовлення в будь-який час доби. Ми приділяємо велику увагу зручності наших клієнтів та прагнемо зробити процес замовлення квітів максимально простим та приємним.
Особистий кабінет
У нас є особистий кабінет для кожного клієнта, де ви можете керувати своїми замовленнями, переглядати історію замовлень, відстежувати статус доставки та багато іншого. В особистому кабінеті ви також можете налаштувати сповіщення про статус замовлення, щоб бути в курсі всіх оновлень. Ми прагнемо зробити процес замовлення квітів максимально зручним та простим для наших клієнтів, тому особистий кабінет є незамінним інструментом для вас.
питання про доставку квітів, Оформлення заазааза і способи оплати
Як підібрати магазин для покупки квітів в Запоріжжя?
Замовити та оплатити квіти з доставкою користувач може безпосередньо на нашому сайті. Для цього за допомогою фільтра ви
обираєте потрібне місто доставки. Сервіс доставки Felicita актуальний для більш, ніж 3000 міст. Після отримання замовлення, фахівець з базі
відбирає відповідний квітковий магазин. Доставка букета замовнику виконується з обраного магазину за лічені години.
Чи поширюється доставка квітів в область?
Так, наша організація виконує доставку квітів в область. Актуальну вартість на такі замовлення потрібно уточнювати у закріпленого
консультанта в онлайн-чаті.
Так, доставка за межі міста можлива. Ціну доставки уточнюйте у менеджера в онлайн чаті.
Яким чином виконується доставка букета в Запоріжжя?
Замовник отримує букет безпосередньо з обраного магазину, за допомогою працюючого в ньому кур'єра.Завдяки великій базі квіткових магазинів,
ми намагаємося зробити все можливе, щоб замовлення було виконано в день оформлення.Орієнтовний час вказується при оформленні замовлення.
Яка цінова політика сервісу Felicita і доступні способи оплати?
Вартість замовлення залежить безпосередньо від квітів, замовлених покупцем. Як правило, ціна відображається в картці товару за одну одиницю.
Оплата виконується за допомогою банківських карт, або за допомогою платіжної системи PayPal.
Яким чином оформляється замовлення?
Для того, щоб зробити замовлення на доставку, клієнту сервісу Felicita необхідно сформувати букет і натиснути на кнопку "Оформити
замовлення». Наступним кроком буде заповнення особистих даних замовника і одержувача букета. На цьому етапі вказуються і реквізити платіжної
системи.Коли замовлення буде успішно оплачено, кур'єр доставить букет в зазначений клієнтом час і на вказану адресу.
Яким чином замовник дізнається про успішно доставлений букет?
Після того, як кур'єр виконає доставку, клієнту нашого сервісу прийде лист на електронну пошту.
Які доступні способи доставки?
Всі букети доставляються безпосередньо кур'єрами, закріпленими за магазинами, в яких збирається букет.
Чи можна доставити букет в день замовлення?
Так, але все залежить безпосередньо від часу виконання замовлення.Покупцеві необхідно ознайомитися з робочим часом обраного магазину.Якщо
запит на доставку квітів надходить за кілька годин до закриття магазину, в такому випадку вони будуть доставлені вже на наступний день.
Яка гарантія отримання свіжих квітів?
У нашому сервісі відібрані лише найбільш надійні магазини.Формування букета починається за кілька хвилин до передачі кур’єру.Отже, якість
квітів знаходиться на найвищому рівні.У нас також доступні відгуки замовників, що дозволяють сформувати власну думку про обраний магазин.
Чи можна відправити букет без вказівки особистих даних замовника?
Якщо ви бажаєте залишитися анонімним, тоді потрібно повідомити про це в замовленні додатково.Навіть при запиті від одержувача щодо імені
відправника, кур'єр не має права розголошувати таку інформацію, відповідно до чинного закону про захист даних.Тобто, якщо листівка не буде
підписана, тоді букет передається абсолютно анонімно.
Що робити, якщо отриманий товар відрізняється від того, що зображений на малюнку?
Бувають випадки, коли у флориста немає необхідної квітки для формування букету. У такому випадку, він може внести коригування в отримане
замовлення, заздалегідь узгодивши його з замовником. Вартість залишається такою ж, що вказана при замовленні.
Чи можна замовнику вносити додаткові зміни в продукт?
Подібні зміни популярні для квіткових букетів, і не є особливою проблемою.Додаткові побажання можна залишати в рядку "Коментарі для
флориста", доступному при оформленні замовлення.Флорист обраного магазину спробує максимально точно виконати замовлення.
Що робити, якщо немає доступу до особистого кабінету?
Іноді у замовників бувають умови, при яких вони не можуть виконати авторизацію в створеному акаунті. Ця проблема, як правило, пов'язана з
введенням невірних даних.Як ім'я використовується електронна пошта, а пароль повинен бути вигаданий безпосередньо замовником.У разі зміни
електронної пошти, потрібно звернутися в службу підтримки.
Як я можу зв'язатися зі службою підтримки Felicita?
Ви можете зв'язатися з нашою компетентною службою підтримки наступним чином:
Ел. Пошта: info@felicita-flowers.com
Онлайн-чат: натисніть значок «Допомога» в правому нижньому кутку.
У зв'язку з поточною ситуацією з COVID-19, ми спостерігаємо збільшення кількості повідомлень і замовлень від клієнтів.Тому час відповіді
може бути збільшено.Будь ласка, не відправляйте повторний електронний лист, тому що це збільшить обсяг повідомлень. Однак ми запевняємо вас,
що зробимо все можливе, щоб обробити ваш запит якомога швидше. Заздалегідь дякуємо вам за розуміння і терпіння.
Відгуки
Музика Ліза, 03.01.2023
Зараз перебуваю в Англії, замовила мамі квіти, ВОНИ ШИКАРНІ!!! Дуже дякую вам, що даєте можливість відчути себе поруч з сім‘єю !!!
Ігор, 17.12.2022
Дякую вашій команді за подаровані емоції. Букет чудовий, дружині дуже сподобався! Квіти свіжі. Оформлення "з картинки". Доставка своєчасна. Все супер!
Михайло, 10.12.2022
Щира подяка Вашій компанії за те що Ви робите, знаходячись далеко від дому, інколи букет квітів - це те єдине чим хоч трішки можна порадувати свою кохану. Достатньо багато разів робив замовлення різних букетів, квіти чудові, сервіс та доставка на вищому рівні. Всім рекомендую!!!
Аліна, 22.07.2022
Ви найкращі!!!! Супер задоволена сервісом!!! Зробили все як і домовились, вчасно, сюрпризом для мамулі, іще і порадували мене несподіваним фотозвітом! Дякую що допомагаєте радувати найрідніших навіть на відстані!!!!!