Доставка квітів
Найближчі час доставки:

Доставка КвітівУкраина

Виберіть місто доставки

Каталог товарів індивідуальний для кожного міста . Укажіть місто, в яке Ви збираєтеся замовити доставку.

Популярні міста

питання про доставку квітів, Оформлення заазааза і способи оплати

Як підібрати магазин для покупки квітів в Украина?

Замовити та оплатити квіти з доставкою користувач може безпосередньо на нашому сайті. Для цього за допомогою фільтра ви обираєте потрібне місто доставки. Сервіс доставки Felicita актуальний для більш, ніж 3000 міст. Після отримання замовлення, фахівець з базі відбирає відповідний квітковий магазин. Доставка букета замовнику виконується з обраного магазину за лічені години.

Чи поширюється доставка квітів в область?

Так, наша організація виконує доставку квітів в область. Актуальну вартість на такі замовлення потрібно уточнювати у закріпленого консультанта в онлайн-чаті. Так, доставка за межі міста можлива. Ціну доставки уточнюйте у менеджера в онлайн чаті.

Яким чином виконується доставка букета в Украина?

Замовник отримує букет безпосередньо з обраного магазину, за допомогою працюючого в ньому кур'єра.Завдяки великій базі квіткових магазинів, ми намагаємося зробити все можливе, щоб замовлення було виконано в день оформлення.Орієнтовний час вказується при оформленні замовлення.

Яка цінова політика сервісу Felicita і доступні способи оплати?

Вартість замовлення залежить безпосередньо від квітів, замовлених покупцем. Як правило, ціна відображається в картці товару за одну одиницю. Оплата виконується за допомогою банківських карт, або за допомогою платіжної системи PayPal.

Яким чином оформляється замовлення?

Для того, щоб зробити замовлення на доставку, клієнту сервісу Felicita необхідно сформувати букет і натиснути на кнопку "Оформити замовлення». Наступним кроком буде заповнення особистих даних замовника і одержувача букета. На цьому етапі вказуються і реквізити платіжної системи.Коли замовлення буде успішно оплачено, кур'єр доставить букет в зазначений клієнтом час і на вказану адресу.

Яким чином замовник дізнається про успішно доставлений букет?

Після того, як кур'єр виконає доставку, клієнту нашого сервісу прийде лист на електронну пошту.

Які доступні способи доставки?

Всі букети доставляються безпосередньо кур'єрами, закріпленими за магазинами, в яких збирається букет.

Чи можна доставити букет в день замовлення?

Так, але все залежить безпосередньо від часу виконання замовлення.Покупцеві необхідно ознайомитися з робочим часом обраного магазину.Якщо запит на доставку квітів надходить за кілька годин до закриття магазину, в такому випадку вони будуть доставлені вже на наступний день.

Яка гарантія отримання свіжих квітів?

У нашому сервісі відібрані лише найбільш надійні магазини.Формування букета починається за кілька хвилин до передачі кур’єру.Отже, якість квітів знаходиться на найвищому рівні.У нас також доступні відгуки замовників, що дозволяють сформувати власну думку про обраний магазин.

Чи можна відправити букет без вказівки особистих даних замовника?

Якщо ви бажаєте залишитися анонімним, тоді потрібно повідомити про це в замовленні додатково.Навіть при запиті від одержувача щодо імені відправника, кур'єр не має права розголошувати таку інформацію, відповідно до чинного закону про захист даних.Тобто, якщо листівка не буде підписана, тоді букет передається абсолютно анонімно.

Що робити, якщо отриманий товар відрізняється від того, що зображений на малюнку?

Бувають випадки, коли у флориста немає необхідної квітки для формування букету. У такому випадку, він може внести коригування в отримане замовлення, заздалегідь узгодивши його з замовником. Вартість залишається такою ж, що вказана при замовленні.

Чи можна замовнику вносити додаткові зміни в продукт?

Подібні зміни популярні для квіткових букетів, і не є особливою проблемою.Додаткові побажання можна залишати в рядку "Коментарі для флориста", доступному при оформленні замовлення.Флорист обраного магазину спробує максимально точно виконати замовлення.

Що робити, якщо немає доступу до особистого кабінету?

Іноді у замовників бувають умови, при яких вони не можуть виконати авторизацію в створеному акаунті. Ця проблема, як правило, пов'язана з введенням невірних даних.Як ім'я використовується електронна пошта, а пароль повинен бути вигаданий безпосередньо замовником.У разі зміни електронної пошти, потрібно звернутися в службу підтримки.

Як я можу зв'язатися зі службою підтримки Felicita?

Ви можете зв'язатися з нашою компетентною службою підтримки наступним чином:

Ел. Пошта: info@felicita-flowers.com
Онлайн-чат: натисніть значок «Допомога» в правому нижньому кутку.

Telegram: +372 634 7316
Viber: +372 634 7316
Watsap: +372 634 7316

У зв'язку з поточною ситуацією з COVID-19, ми спостерігаємо збільшення кількості повідомлень і замовлень від клієнтів.Тому час відповіді може бути збільшено.Будь ласка, не відправляйте повторний електронний лист, тому що це збільшить обсяг повідомлень. Однак ми запевняємо вас, що зробимо все можливе, щоб обробити ваш запит якомога швидше. Заздалегідь дякуємо вам за розуміння і терпіння.

Відгуки

дивитися всі відгуки